lidmaatschap

word lid van wijkvereniging overhoeks

Wordt u ook lid van de Wijkvereniging? Dat stellen wij zeer op prijs, want hoe meer leden hoe sterker wij staan in ons overleg met de Gemeente en andere partners en hoe mee activiteiten of initiatieven wij kunnen ondersteunen of organiseren.

De wijk Overhoeks wordt begrensd door het IJ, het Buiksloterkanaal, de Grasweg, de  Ranonkelkade en het Tolhuiskanaal. Iedereen die 16 jaar of ouder is en die in Overhoeks woont kan lid worden van de Wijkvereniging. Het lidmaatschap is individueel en kost € 5 per jaar. Wanneer meerdere personen uit uw huishouding lid willen worden dan dienen zij ieder een eigen lidmaatschap aan te vragen. Om kosten te besparen communiceren wij vooral via e-mail.

Aanmeldformulier

Aanmelden kan via het onderstaande formulier. Door het invullen van uw IBAN nummer machtigt u de Wijkvereniging om jaarlijks de lidmaatschapsbijdrage ad € 5 automatisch van uw rekening af te schrijven.
Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u een bevestiging van uw lidmaatschap per e-mail.

Afmelden als lid kan door een mail te sturen naar het bestuur van de Wijkvereniging: wijkverenigingoverhoeks@gmail.com
De Wijkvereniging gaat zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens.

Formulier wordt geladen ...