Bestuursleden

Jaap Bollee - lid

Kascommissie: Miro Lucassen, Wouter Janswijer

IMG_0214

Guy woont sinds 2016 in B’mine , Bercylaan, en is directeur van bedrijven die zich toeleggen op de energietransitie in West en Centraal Europa.

foto-inge

Inge woont sinds februari 2022 in B-mine en werkt als projectmanager bij Elance Academy o.a. in het A-lab. Elance inspireert en motiveert (jonge) vrouwen om de beste versie van zichzelf te worden.

foto-annebel

Annebel is sinds 2020 bewoner van Overhoeks en is werkzaam als beleidsmedewerker op de thema's klimaatadaptatie en de energietransitie. Als energiecoach bij stichting !WOON geeft ze bewoners in Amsterdam Noord gratis bespaaradviezen.

richard
Richard woont sinds Juli 2022 in de Jakoba, geboren en getogen Amsterdammer, werkt als barkeeper op de Zeedijk, in zijn vrije tijd is gitaar spelen zijn passie.
clara

Clara woont sinds 2020 in B'mine en is werkzaam als finance project manager. In haar vrije tijd is ze bezig met gezondheid/lifestyle en het ontdekken van de stad, vooral het mooie Noord.

JaapBolleeDrums 2

Jaap woont sinds de oplevering in 2019 in De Berend aan de Spadinalaan. Meer dan 43 jaar werkzaam als zelfstandig grafisch vormgever. In de winter schaatsen op de Jaap Edenbaan, in de zomer op de racefiets en het hele jaar door achter de drums bij diverse bandjes.

Algemeen

Het bestuur overlegt regelmatig, gemiddeld eens per 6 weken, zo nodig wordt er een extra overleg ingepland.

Jaarlijks organiseert het bestuur een Algemene Ledenvergadering waarin verantwoording wordt afgelegd over de inzet, de activiteiten en de financiën van de vereniging. Wij streven er daarbij naar om de ledenvergadering op een mooie of bijzondere locatie in de wijk te laten plaatsvinden en deze te combineren met een interessante lezing en/of  een borrel.

Wijkvereniging Overhoeks is gevestigd in Amsterdam Noord, Overhoeks en heeft als mailadres: wijkverenigingoverhoeks@gmail.com

Wijkvereniging Overhoeks is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 56118627

Het IBAN van de wijkvereniging is NL81INGB0007443894

010009013180 copy

Verslag Algemene Ledenvergadering

De laatste Algemene Ledenvergadering heeft plaatsgevonden op 19 april 2022. Klik hier om het verslag te downloaden: Verslag ALV 2022.