Bestuursleden

Rowena Menso - penningmeester

Pam Verhoeff - lid

IMG_0214

Guy woont sinds 2016 in B’mine , Bercylaan, en is directeur van bedrijven die zich toeleggen op de energietransitie in West en Centraal Europa.

unnamed

Rowena woont in de Berend en is werkzaam als Business Controller.

20220318_183547

Pam woont sinds maart 2020 in Overhoeks, in de Prinsendam. Zij is altijd werkzaam geweest bij de Gemeente Amsterdam binnen het Sociaal Domein.

Algemeen

Het bestuur overlegt regelmatig, gemiddeld eens per 6 weken, zo nodig wordt er een extra overleg ingepland.

Jaarlijks organiseert het bestuur een Algemene Ledenvergadering waarin verantwoording wordt afgelegd over de inzet, de activiteiten en de financiën van de vereniging. Wij streven er daarbij naar om de ledenvergadering op een mooie of bijzondere locatie in de wijk te laten plaatsvinden en deze te combineren met een interessante lezing en/of  een borrel.

Het bestuur is nog dringend op zoek naar enthousiaste mede-buurtbewoners die als penningmeester of als lid van het bestuur mee wil denken en werken aan een vitale en gezellige wijk!

Wijkvereniging Overhoeks is gevestigd in Amsterdam Noord, Overhoeks en heeft als mailadres: wijkverenigingoverhoeks@gmail.com

Wijkvereniging Overhoeks is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 56118627

Het IBAN van de wijkvereniging is NL81INGB0007443894

010009013180 copy