Bestuursleden

Inge Broekx - lid

Kascommissie: Miro Lucassen, Wouter Janswijer

IMG_0214

Guy woont sinds 2016 in B’mine , Bercylaan, en is directeur van bedrijven die zich toeleggen op de energietransitie in West en Centraal Europa.

unnamed

Rowena woont in de Berend en is werkzaam als Business Controller.

20220318_183547

Pam woont sinds maart 2020 in Overhoeks, in de Prinsendam. Zij is altijd werkzaam geweest bij de Gemeente Amsterdam binnen het Sociaal Domein.

foto-annebel

Annebel is sinds 2020 bewoner van Overhoeks, studeert af voor de opleiding Planologie en schrijft haar masterscriptie over stedelijke ontwikkelingen in Amsterdam Noord.

foto-inge

Inge woont sinds februari 2022 in B-mine en werkt als projectmanager bij Elance Academy o.a. in het A-lab. Elance inspireert en motiveert (jonge) vrouwen om de beste versie van zichzelf te worden.

Algemeen

Het bestuur overlegt regelmatig, gemiddeld eens per 6 weken, zo nodig wordt er een extra overleg ingepland.

Jaarlijks organiseert het bestuur een Algemene Ledenvergadering waarin verantwoording wordt afgelegd over de inzet, de activiteiten en de financiën van de vereniging. Wij streven er daarbij naar om de ledenvergadering op een mooie of bijzondere locatie in de wijk te laten plaatsvinden en deze te combineren met een interessante lezing en/of  een borrel.

Wijkvereniging Overhoeks is gevestigd in Amsterdam Noord, Overhoeks en heeft als mailadres: wijkverenigingoverhoeks@gmail.com

Wijkvereniging Overhoeks is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 56118627

Het IBAN van de wijkvereniging is NL81INGB0007443894

010009013180 copy

Verslag Algemene Ledenvergadering

De laatste Algemene Ledenvergadering heeft plaatsgevonden op 19 april 2022. Klik hier voor het Verslag ALV 2022.