Nieuwe bestuursleden gezocht voor de Wijkvereniging

Beste buren,

Wij zijn dringend op zoek naar nieuwe bestuursleden omdat we onlangs helaas afscheid hebben moeten nemen van vier bestuursleden (wegens overlijden en te drukke eigen werkzaamheden). We zoeken een nieuwe penningmeester, algemene bestuursleden en iemand die kan helpen bij het technische deel van de website (diegene hoeft niet persé zitting te nemen in het bestuur).

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst hebben de leden aangegeven dat zij willen dat het bestuur zich in 2019 voornamelijk richt op : De sprong over het IJ, ontwikkeling van het Schegpark en het Oeverpark. Verder onderhouden we contact met alle VVE’s en de VBO van Overhoeks, de gemeente en andere partijen en ondernemers in onze wijk.

We vergaderen een keer per maand van 20.00 – 22.00 uur en de werkzaamheden zijn bescheiden van aard.

Wij zouden erg blij zijn met je versterking: mail bij interesse naar bestuur@wijkverenigingoverhoeks.nl

Alvast bedankt